martes, 7 de agosto de 2012

A PROP DEL MAR






 
Amb l'esperit descansat i relaxat
a prop del mar
els pensaments se'n van
i s'engronxen damunt les ones
que trenquen vora la sorra
al meu davant,
en mil espurnes van exclatant,
la seva escuma difuminada
pel meu voltant.
 
L'aire calent amb gust salat
la pell em besa,
el seu alé,
és com si hi fossis
al meu costat,
ja res no importa
es com si el temps
s'hagués marxat.

 
Tal com un gat estic ben sol,
tot está lluny;
ben estirat, aquesta sorra
amb s'escalfor
dóna caliu en el meu cos;
parlant-me el vent a cau d'orella
pel meu repòs
la sento a ella, m'agradaria
que al meu costat també hi fos.

 
 Li mostraria tal com jo soc,
sortit de l'aigua sortit del foc,
compartiríem la nostra platja
un món inmens
tan sols per a dos;
el cos lluent
assecat pel vent
s'enfonsaria per dins de l'aigua,
relliscaria la seva pell.

 
Del llibre Espurnes de Pluja i Foc / Chispas de Lluvia y Fuego.
Copyright: Ferran Ausiró i García. ISBN 8481900591
Prohibida la seva reproducció i/o difusió per qualsevòl mitjá.
 
 

No hay comentarios: